سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جم جمه
محبّت دنیا، خرد را تباه می کند و دل را ازشنیدن حکمت باز می دارد و کیفری دردناک می آورد . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   یوسف نکوئی  

جمعه 89 فروردین 20  8:14 عصر

در ان لحظه که شقایق بر تن سبز و اسیر دشت جان داد محبت هم در قعر دریای زندگی فرو رفت.

طراوت شبنم از گلبرگ یاس رخت بربست و تمامی یاسهای گیتی در اغوش خاکی زمین جان دادند.خوشه های ستاره ی شب کویر خاموش گشتند.کاش زمانی فرا رسد که پیچک  دوستی دوباره بر تن محکم و استوار دیوار زندگی تا جایی بالا رود که من.تو وهمه  ی دنیا امنیت دوستی را با تمام وجودمان لمس کنیم.

ارزو دارم لحظه ای متولد شود که شقایق دشت دوباره جان بگیرد و ترنم بهاری قلبها را از غبار کینه بزداید و به اینه تصویر یکرنگی و صداقت را هدیه کند.

دوست دارم میتوانستم ابی پاک و زلال اسمان را مهمان چشمانم کنم.

زمرد دشت را در دستانم بگیرم.زیر سایه ی درخت محبت بنشینم و پیچش مستانه ی عشق را بر روی کاغذی از جنس حریر زندگی به تصویر بکشم و ای کاش معجزه ای از جنس صلح.ستیز میان طوفان و گلبرگ را خاتمه میداد تا پیوندی با لطافت قلبها را به هم نزدیک میساخت.



 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 10
امروز:   13 بازدید
دیروز:   1  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جم جمه
یوسف نکوئی
جم جمه (زمزم) نام چشمه ایست که رود لاکم از آن سر جشمه می گیرد و مرز بین سرحدات ایل بختیاری و ایل بهمئی است و در لاکم مناظر چشم نوازی را بوجود آورده است
لوگوی خودم
جم جمه
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com